Jay Maze Aka B-Tek


Jay Maze Aka B-Tek
B-Tek startte in 2000 met een mix van strakke doch melodische techno.

Na enkele dj sets in The Zoo en The Eclips, vatte hij het idee op om zelf parties te organiseren onder de noemer Sphere/Contekt.

In 2002 werd hij uitgenodigd om de affiche van Enterrock te sieren en in 2003 werd hij co-organisator van het Factor J zomergebeuren tijdens GenkOnStage.

Inmiddels deelde hij podia met o.a. Darren Price, D'julz, Kenny Hawkes, Funk'D Void, Level Jay, Raoul, Trish, Stanny Frannsen...

In 2004 bracht de naamsverandering voor Jay Maze ook een transformatie in stijl met zich mee. Het resultaat: een explosieve mix van funky Techhouse met electro invloeden. Dit leverde hem tevens een baan op als resident dj bij het Limburgse party-collectief Touch.

Op 01/11/2005 overleed hij ingevolge een smartelijk verkeersongeval. Hij was stevast een waardige afsluiter voor de Underground Area.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kon het niet laten eens te komen piepen..

Het is een mooi initiatief..
Ook een manier om te verwerken.
Doe zo verder zou ik zeggen..

groeten

Niek

Anoniem zei

Roel, ik denk nog elke dag aan je... en ik weet zeker nog vele anderen ook

Anoniem zei

jaja...roel was een hele goeie jongen,...doet goed hem nog es te zien lachen op de foto;
groet hxxx

SkullAndBones zei

Niets brengt hem terug naar deze aarde, zoals hij was. Vergeten word je pas als niemand meer aan je denkt of over je praat. Dan heb je nooit bestaan.

Unknown zei

Still missin u budy! Homies for life! Ik vraag me vaak af hoe de wereld eruit zou zien als je er nog zou zijn. Nu kunt ge wel met Les chillen daarboven he maat. Ik mis je man. Ik zou veel geven om je nog eens te kunnen zien. Uw maatje Breminem.