Dood

Dood

Dan zal ik neerkijken

Op jullie, aardlingen

En vals lachen

Dat jullie die saaie dagelijkse sleur

Elke dag moeten beleven

Ik zal me tegoed doen

Aan chocopasta, broodjes en kaas

Die ik zal eten

Met gouden lepels

En jullie zullen je

Aanvetten

Met fastfood

En junkfood

Dagelijks krijg ik dan mijn

Glaasje nectar en ambrozijn

En jullie zullen

Suiker drinken

En vet eten

Zoals toen ik wegging, maar dan erger

(nog) erger

Ik zal elke dag blij zijn

In mijn wereld van

Geluk

En blijdschap

Zal elke dag gelach klinken, voluit

Jullie zullen zweten

In jullie wereld,

Die niet eens echt van jullie is,

Vol problemen

En rood

Van bloed

En zwart

Van dood

Zullen de kleuren zijn

Van jullie vlag

Die niet eens echt van jullie is

En ik zal alles doen wat ik wil

En niets wat ik niet wil

En jullie zullen, gedwongen door jullie depressieve gedachten,

Doen wat jullie te doen staat:

Eenzaam wachten tot je dood gaat

Geen opmerkingen: